Relatos Salvajes / Wild Tales / Asabiyim Ben Replikleri (2014)

09:13 Aklı başında gezen aptal 0 Comments



  • Koca bir milletin kulaklarını korumak için bazen zavallı birinin öz güvenini mahvetmem gerekiyor.

  • Bu senin suçun değil! Sen sadece kurbansın! Bu kadar açık söylüyorum sana! Hayatının annenle baban mahvetti! Doğduğun andan itibaren senden çok fazla şey beklediler. Tüm hayal kırıklıklarını sana yansıttılar! Çektiğin acıdan onlar sorumlu! 

  • – Bir de belediye başkanı adayı olmuş! Şerefsiz herif. İnanabiliyor musun ya? 
  • + Tabii ki inanabiliyorum. Dünyayı yönetenlerin hepsi piç kurusu. Uyan artık çocuk! 

  • Bizim ülkemiz böyle işte. Herkes böyle adamların hak ettiklerini almalarını istiyor ama kimse parmağını kımıldatmıyor. Kendinle gurur duy çocuğum. Şu acınası hayatında ilk kez dişe dokunur bir şey yapıyorsun. 

  • Fare zehrinin son kullanma tarihi geçince daha çok mu zarar veriyor daha az mı? 

  • Suçlular için çalışan insanlar da suçludur. 

  • Bu yozlaşmış sistemin sefil bir kölesisin. 

  • Hep bir bahanenin olması beni ne kadar sinirlendiriyor senin ondan haberin var mı? Her şey için toplumu suçlaman.. 

  • Ama ailen dışında her şeye öncelik veriyorsun. Bir gün değişeceğini düşündüğüm için salak olan benim. Ama ne var biliyor musun? Toplum değişmeyecek. Sen de değişmeyeceksin. 

  • Yasayı bilmiyor olmanız ihlal ettiğinizde sonuçlarla karşılaşmayacağınız anlamına gelmez.

Yönetmen / Director: Damián Szifrón
Oyuncular / Stars: Darío Grandinetti, María Marull, Mónica Villa..

0 yorum: