Kill the Messenger / Elçiyi Öldür Film Replikleri (2014)

12:50 Aklı başında gezen aptal 0 Comments


– Baba, bazı kötü insanlarla takılıyorsun.
+ Kötü adamlar genellikle iyi adamlardan daha dürüstlerdir. Ve daha eğlenceli.

Eğer Kontra Hareketinin dostu ve parası olmazsa ne söylemen, ne söylememen, ne düşünmen, ne düşünmemen gerektiğini belirleyen bir hükümet altında yaşamak zorunda olurduk. Eğer benim yerimde olsaydın, hala arkana yaslanıp çocuklarının zorla, ilgisiz ve kölelik düzeni içinde bir hayat yaşamasını izler miydin?

Siz Amerikalılar hindistan cevizi ya da muz istemezsiniz. Siz kokain istersiniz ve ben de kokaini nerede bulacağımı biliyorum.

Dostum, bazı hikayeler söylemek için fazla doğrudur.

Bazen keşke kafanın içine girip, içinde ne haltlar döndüğünü görebilsem diyorum.

– Amerika’nın çocukları bu savaşta ölebilecekler.
+ Amerika’nın çocukları öldüler ve ölmeye devam ediyorlar. Görünüşe göre bu sadece sizin umurunuzda değil.

Unutma, doğru hedefin üzerinde konuşlanırsan en ağır eleştirilere maruz kalırsın. Çaresiz kaldıklarında tüm silahlarını sana karşı çevirirler.

Bak, sen her zaman orada olan kişisin Gary. Pişmanlığı olmayan suçlaması olmayan, yargılanmayan. Sadece bir gerçeklik. Sanırım değişen kişi benim.

Her şey yalanlardan ve yolsuzluktan ibaret Gary. İktidara geçip, güç kazanırsın. Sonra iktidara bağımlı hale gelirsin. Sonra da iktidar tarafından yok edilirsin.

– Gurur duymadığım çok şey yaptım. Ama seni sevmekten asla vazgeçmedim. Bir kez bile.
+ Biliyorum.

Yönetmen / Director: Michael Cuesta
Oyuncular / Stars: Jeremy Renner, Robert Patrick, Jena Sims..

0 yorum: