Serseri Aşıklar Film Replikleri (1960)

07:10 Aklı başında gezen aptal 0 Comments



Patricia: Michel..
Michel: Ne?
P: Bana güzel bir şey söyle.
M: Ne?
P: Bilmiyorum.
M: O zaman ben de bilmiyorum.



Michel: Ne var?
Patricia: Bana bakmaktan vazgeçinceye kadar sana bakacağım.
Pichel: Ben de.


Hiç kolay değildi… Senin için herhangi biri olmak.

Muhbirler ihbar eder, hırsızlar çalar, katiller öldürür, aşıklar sevişir.

Uyumak üzücüdür, insanları birbirinden ayırır. Beraber uyusanız bile uyurken tamamen yalnızsınızdır.


Patricia: Mutsuz olduğum için mi özgür değilim, yoksa özgür olmadığım için mi mutsuzum?
Michel: Mutsuzluk ile hiçlik arasında bir tercih yapacak olsam, hiçliği tercih ederim. Daha iyi değil, ama mutsuzluk taviz vermektir bir çeşit.



– Why are you unhappy?
+ Because I’m unhappy.



Patricia Franchini: What is your greatest ambition in life?
Parvulesco: To become immortal… and then die.


It’s sad to fall asleep. ıt separates people. even when you’re sleeping together, you’re all alone.

0 yorum: